poniedziałek, 28 października 2013

Początek po raz drugi

Jak zwykle, najpierw robię, później myślę.
Dzisiaj opracowuję nowy plan. Taki, w którym szansę wytrwać.

Dziękuję za wsparcie już pierwszego dnia ;)

Okej, teraz organizacja.

  • Bilanse będą z jednodniowym opóźnieniem w razie niedotrzymania diety. 
  • Kilka notek dziennie, jeżeli będzie taka potrzeba. Czasem po prostu muszę się z kimś podzielić przemyśleniami, ale na ten temat nie mam z kim.
  • Pisać zamiast jeść - w razie nagłego ataku głodu wolę pisać o tym tu niż jeść.
  • W komentarzach nie oszczędzajcie mnie. Piszcie, co myślicie, hejtujcie, whatever.
  • Nie chcę podawać zbyt wielu swoich danych. Kiedyś jednak na pewno napiszę kilka (?) słów o sobie.
  • Wiem, iż nie potrafię pisać zbyt ciekawie, ale mimo to już wiem, że moje notki będą przydługie (i zapewne nudne).
  • Oprócz planu opracowuję też listę celów, które chcę osiągnąć. Mam zamiar pracować nie tylko nad wagą i ogólnie wyglądem, ale również nad charakterem i umiejętnościami.
Myślę, że dziś jest dobry dzień na początek. Poniedziałek. Wszystko zaczyna się od TERAZ!

 xoxo

2 komentarze:

  1. Super. Mam nadzieję, że tym razem dobrze opracujesz plan.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń